اقامت در هتل Miramar ریو دوژانیرو

13500000 تومان / هر نفر

ریودوژانیرو، شهر سواحل آزاد و مردمان شاد، تفریحات دریایی، رقص، قهوه، فوتبال؛ شهری در آغوش مسیح

10 % تخفیف

0 از 5 (نمره کاربران)

برای رزرو آنلاین و ارسال درخواست باید حتما عضو کلاب مشتریان باشید. برای ورود به صفحه ورود مراجعه نمایید. اگر در تشریفات تجاری ایران فاقد حساب کاربری هستید، می توانید با مراجعه به صفحه ثبت نام در درگاه تشریفات تجاری ایران عضو شوید.

ریودوژانیرو یا مختصراً ریو، در موقعیتی منحصر به فرد از اقیانوس اطلس واقع شده و سه بندر بزرگی که آن را احاطه کرده‌اند، یکی از عجایب طبیعی هفت‌گانه‌ی جهان را به‌وجود آورده‌اند. ریو به خاطر آب و هوای گرمسیری و مطبوع‌اش، همیشه پر از توریست است.
 
اولین منظره‌ای که قبل از نشستن در فرودگاه در کنار آبی اقیانوس نظر شما را جلب خواهد کرد، مجسمه‌ی مسیح با دستان از هم گشوده است که روی کوه کورکووادو قرار دارد. مجسمه‌ی مسیح با ٣٨ متر طول یکی از بزرگ‌ترین مجسمه‌های دنیاست که نماد ریودوژانیرو هم به شمار می‌رود و جزو عجایب هفتگانه‌ی جدید دنیا نیز می باشد.
 
هتل لوکس Miramar  ریو دوژانیرو، محبوب ترین هتل های این شهر در میان گردشگران محسوب می شود. این هتل امکانات قابل توجهی را در اختیار توریست ها و گردشگران قرار می دهد. از ویژگی های بارز و متمایز این هتل می توان به اتاق های شیشه ای مجاور اقیانوس، استخرهای شنا با دید به اقیانوس، بخش های مخصوص کودکان و مواردی مشابه اشاره داشت.

نظر سنجی ها

ارسال نظر

برای ارسال نظرات باید عضو کلاب مشتریان باشید!