هتل بین المللی پارسیان استقلال

بزرگترین هتل در زنجیره هتلهای پارسیان، و همچنین منحصر بفردترین هتل جمهوری اسلامی ایران

% تخفیف

0 از 5 (نمره کاربران)

برای رزرو آنلاین و ارسال درخواست باید حتما عضو کلاب مشتریان باشید. برای ورود به صفحه ورود مراجعه نمایید. اگر در تشریفات تجاری ایران فاقد حساب کاربری هستید، می توانید با مراجعه به صفحه ثبت نام در درگاه تشریفات تجاری ایران عضو شوید.

هتل بین المللی 5 ستاره پارسیان استقلال ( هیلتون سابق) تحت پوشش شرکت هتلهای بین المللی پارسیان در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع واقع در منطقه باغشهر تهران - دامنه سلسله جبال البرز - نه تنها بزرگترین هتل در زنجیره هتلهای پارسیان به شمار می آید بلکه به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل جمهوری اسلامی ایران است.

2 برج غربی و شرقی هتل که به ترتیب طی سالهای 1341 و 1351 به بهره برداری رسیده است با مجموع 552 باب اتاق و سوئیت های مجلل و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی، سالن های برگزاری همایش ها و اجتماعات شغلی وخانوادگی با ظرفیت های متفاوت، رستوران های لوکس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با منوهای غذایی بین المللی، مراکز تجاری متنوع و امکانات ورزشی به همراه بهره مندی از نیروهای جوان و مجرب صنعت هتلداری تنها بخشی از وجه تمایز هتل پارسیان استقلال با سایر مراکز اقامتی و پذیرایی فعال در ایران است که خاطره ماندگاری را برای همه میهمانان محترم این هتل رقم می زند.
تلاش ها و اقدامات اثربخش سال های اخیر این هتل در عرصه استانداردسازی خدمات، بازسازی و بهینه سازی مداوم اتاقها، سوئیت ها، سالن های برگزاری همایش ها و رستورانها، اهتمام ویژه به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هدف ارائه خدمات مطابق با استانداردهای روز هتلداری به میهمانان، راه اندازی بخشهای متنوع در راستای فراهم کردن رضایت مندی مشتریان مانند بخش ارتباط با میهمان از جمله امتیازات ویژه هتل پارسیان استقلال در مقایسه با دیگر هتلها است. 

 ترکیب اتاقها و سوئیت های هتل :

برج غربی :

اتاق یک نفره :56 باب- اتاق دونفره : 175 باب سوئیت کوچک : 28 باب - سوئیت بزرگ : 2 باب

برج شرقی:

اتاق یک نفره : 114 باب - اتاق دو نفره : 159 باب - سوئیت کوچک : 15 باب - سوئیت بزرگ : 3 باب

جمع کل : 552 باب اتاق و سوئیت

نظر سنجی ها

ارسال نظر

برای ارسال نظرات باید عضو کلاب مشتریان باشید!